środa, 23 stycznia 2013

Komplet "Elegancja"


Karnawał trwa, a jak karnawał to i przyjęcia, bale... Tak mi się marzy żeby gdzieś zaszaleć, ale brzuszek rośnie i jakoś okazji brak. Za to w głowie powstał pomysł na "wyjściowy" komplet i od razu zabrałam się za szycie. Wyszedł moim zdaniem bardzo elegancki czarno-grafitowo-szary komplet, stąd też nazwa "elegancja"...


Podstawę tej misternej kompozycji stanowią duże, akrylowe kamienie imitujące masę perłową, otulone jedwabnymi tasiemkami sutasz w kolorze czarnym, srebrnym i grafitowym, uzupełnione o koraliki toho, szklane i hematyty. 


Klasyczne zestawienie czerni i dwóch odcieni szarości sprawiają, że komplet komponuje się niemal z każdą kolorystyką, a szczególnie pięknie wyglądają w połączeniu z ponadczasową czernią. 
Naszyjnik posiada trzy stopnie regulacji długości (43-48 cm na wewnętrznej krawędzi), kolczyki (wykonane na sztyftach) mają 3 cm długości. Kolczyki i naszyjnik zostały podszyte czarnym filcem.


Mam nadzieję, że komplet szybko znajdzie właścicielkę, która doceni jego ponadczasową elegancję. 

4 komentarze:

  1. Zawsze zachwycał mnie sutasz. Podziwiam tych co się zajmują tą sztuką.
    Zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za wyróżnienie. Sprawiło mi wiele radości :)

      Usuń
  2. Cudo.widzę że nie tylko m się spodobal Twój naszyjnik, ale i tak zapraszam do mnie po wyróżnienie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo! Mi również Twoje prace bardzo się podobają.. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń