niedziela, 25 marca 2012

CANDY na początek wiosny i mojego bloga :)

 Zakładając bloga znałam już zabawę w candy. Długo nie mogłam się doczekać, kiedy to ja stworzę swoje pierwsze podarunkowe "cukiereczki", aż w końcu się udało! W zeszłą niedzielę patrzę na bloga a tam 1002 wejścia :) Pomyślałam, że przekroczenie 1000 wejść to świetna okazja i tak powstały fioletowe kolczyki z ametystami... Wyniki losowania ogłoszone będą 4 maja w moje imieniny, bo nic nie sprawi mi większej przyjemności jak obdarowanie kogoś moją "twórczością":)


Różnej wielkości ametysty otoczone zostały sutaszem w kolorze srebra i dwóch odcieni fioletu. Dla dodania wyrazistości całej kompozycji włączyłam także czarny sutasz. Całość uzupełniona została szklanymi koralikami w kilku odcieniach fioletu. Kolczyki mają 7 cm długości (z biglami) i 4 szerokości. Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu:) 

ZASADY CANDY:
1. komentarz pod postem
2. zostanie obserwatorem
3. baner na pasku bocznym z aktywnym linkiem na blogu i/lub inf. na tablicy facebookowej
4. podanie maila przez osoby bez bloga
5. zapisy do 1 maja 2012 do godz. 24.00
6. losowanie 4 maja


33 komentarze:

  1. śliczności:)do tego w moim ulubionym kolorze:)
    Pozdrawiam i jako 'świeżynka' zapraszam do odwiedzenia także mojego bloga:)
    http://du-perelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne :) chętnie się zapiszę
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne :) banerek dodany: http://agpeart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. zgłaszam się oczywiście i zaraz banerek będzie wisieć!

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzę o kolczykach wykonanych w technice sutasz! Twoje są cudowne, więc z wielką przyjemnością dołączam się do zabawy i Zapraszam również na moje cukierki =D
    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  6. Fiolety moje ulubione! Przedłużam kolejkę i jednoześnie zapraszam na moje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kolczyki! Zapisuję się oczywiście :)

    mpiosenki@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama szyję, ale te są na prawdę śliczne.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. uffff zdążyłam :D Zapraszam też na moje candy :) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne! :) zapisuję się z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam fiolet! Piękne są:) Zapraszam do mnie
    http://soutache-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Moja mała maszyna losująca zadecydowała,że kolczyki powędrują do Ciebie :) Czekam na adres do wysyłki i mam nadzieję, że będą się dobrze nosić:) Gratuluję i pozdrawiam

      Usuń
  12. Nie robiłam sutaszu, nie mam , a chciałabym :)
    Zapisuję się oczywiście po te piękne kolczyki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałabym chciała... takie mieć .
    Może mi się poszczęści :)
    Co prawda moja szczęśliwa 13 już zajęta, ale i tak sie dopisuję do kolejki ;)
    Pozdrawiam- Iwona.

    OdpowiedzUsuń
  14. Staję grzecznie do kolejki :)
    Pozdrawiam http://cphenna.com i zapraszam na candy

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj!

    Z przyjemnością zapisuję się do zabawy.

    Ponieważ swój blog prowadzę na Onecie, nie mam możliwości wstawienia podlinkowanego zdjęcia w bocznej szpalcie, nie mniej baner do zabawy pojawi się z boku, a link do Candy będzie widoczny w poście informacyjnym o zabawach.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam serdecznie, wspaniale kolczyki, moje kolorki :) fiolet. Rzutem na tasme staje w kolejce. Sciskac bede kciuki bo szczesciem byloby wygrac :)
    ps. wspaniale dziela tworzysz.

    OdpowiedzUsuń
  17. zapisuje się, dziwię się, że tak mało osób ustawiło się w kolejce po te cudne kolczyki,ale z drugiej strony się ciesze, bo większa szansa, że wylosujesz mnie, pozdrawiam i zapraszam na candy do mnie

    OdpowiedzUsuń
  18. http://szkatulkaami.blogspot.com/

    piękne kolczyki więc się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. beautiful ♥ ♥ ♥ I hope for the best
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapisuję się do kolejki po te piękne kolczyki :)
    justynka68@poczta.onet.pl

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. zgłaszam się :) warunki spełnione, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. moje ulubione fiolety... zdążyłam w ostatniej chwili:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne kolczyki. Ustawiam się w kolejce i zapraszam do mnie na candy http://www.pasje-nitka-pisane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja się zgłaszam prawie w ostatniej chwili.
    madzialenkujemy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne są! Chętnie o nie zawalczę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. hello!
    I want to play with you...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  27. I ja tez ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo przypadły mi do gustu - uwielbiam sutasz, ale nie mam cierpliwości do niego (i umiejętności też ;-) Z tym większą chęcią staję w kolejce i z niecierpliwością oczekuję na losowanie.
    PS ja też wtedy świętuję :-) Korzystając z okazji zapraszam na candy do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie i zapraszam na aktualne candy, bo to zeszłoroczne ;)

      Usuń